Известие

Collapse
No announcement yet.

Покупка Алфа 156 2.0ТС Селеспеед

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Покупка Алфа 156 2.0ТС Селеспеед

    Здравейте на всички, както забелязвате съм нов във форума но се надявам да се задържа. От няколко дни се чудя дали да не скоча на една алфа , взех да прочета малко тук да видим какви са отзивите относно този модел, най-много ме притесняват лошите мнения за този тип скорости на алфа, а това което гледам е точно с такива. колата иначе е внос от швейцария, цената поне според мен е доста добра спрямо другите които се продават в немското и българското мобиле, колата наистина е без никаква забележка, въпроса ми главно е какво трябва най вече да видя относно този селеспеед, също и този тип двигател приема ли добре газ/метан въпреки че съм противник на тея неща но няма как, благодаря предварително на всички

  • #2
    Колата е супер, като пътно поведение и удоволствие от карането. За скоростите зависи коя година е робота. Зная, че през 2002г. мисля, правят промени в робота и след това е по-безпроблемен. При всички случаи е яко да сменяш скоростите от волана без съединител, особено на градско. Поддръжката на колата е доста солена. Ако не си свикнал да даваш достатъчно пари за колата си, по-добре си избери друга марка. Алфа-та изисква много време и внимание.
    2014: Deutschland über alles

    Comment


    • #3


      По принцип до сега съм подържал от така да се каже най-солените на подръжка коли, до сега карах А4 '99 2.6Q, преди това бмв 525i '93 така че не мисля относно подръжката да се изплаша кой знае колко нито пък от разхода просто им харесва този тип кола и най вече този селеспеед, как може да проверя робота коя година е, шото колата е 2000г така че единствения вариянт е да е сменяван за да е от читавите, пък и кво, да изкара колкото се може повече че после ше я направа нормална ръчка и готово, мисля че те са си със обикновенни механични, само треа се види кво друго треа и се дооправи

      Comment


      • #4
        Абе, те не са безбожно скъпи ремонтите на Селеспийд-а. Щом не те плаши поддръжката, прави една диагностика във Ванто или при Бобо и газ.
        Просто има хора, които като чуят 40 лева за смяна нещо по колата и ще припаднат от страх. На мен моята досега ми излиза 600 лева на месец.
        2014: Deutschland über alles

        Comment


        • #5


          600лв на месец? хах това ще дойде прекалено, че съм имал каръшки периоди и ми се е скапвало през ден нещо да, но пък 600лв на месец, толкоз ли лигави ще дойдат тия алфи че да се трошат толкова много? няма как да дойда до сф за диагностика до дадените сервизи, пък в Петрич няма каде да се направи читава диагностика, а майстори за слеспеед не са се родили още мисля

          Comment


          • #6
            Re:

            Първоначално публикувано от devilheart
            600лв на месец? хах това ще дойде прекалено, че съм имал каръшки периоди и ми се е скапвало през ден нещо да, но пък 600лв на месец, толкоз ли лигави ще дойдат тия алфи че да се трошат толкова много? няма как да дойда до сф за диагностика до дадените сервизи, пък в Петрич няма каде да се направи читава диагностика, а майстори за слеспеед не са се родили още мисля

            виж има важна тема за цени на части за 156 - може да добиеш представа точно колко и какво се харчи инак 600 лв на месец е много тъпо като обяснение щото може да е за 100000км а може и за 1000 през тоя месец.

            По въпроса с газта - аз съм с газ и не се оплаквам - но виж газовия раздел там даже има такива теми, само незнам как не те претисняват парите за поддръжка, а парите за гориво да.


            инак ако приемем че нямаш никакъв късмет с колата - 250лв дебитомер и ламбда, около 2 бона окачване отпред отзад, амотртесьори и гуми, допълнително 500-600лв ремъци ролки масла и така
            Honda CB 500
            Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
            Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
            Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

            Comment


            • #7
              Не че не ме притеснява подръжката, но чесно казано на предишни коли не съм имал особени проблеми с подръжката, колите винаги са ми били без забележки относно окачване но и не съм давал кой знае какви суми за това, а относно разхода на гориво, не ме плаши, но просто пътувам доста а и след като може да спестиш от това защо да не го направиш, инак винаги съм бил на принципа нека да гори но и да върви, шото знаете че има адски много коли които не вървят а горят мноого, този тип кола незнам дали върви кой знае колко, но ако съдим по тези 155 коня и при положение че е от италиянската школа би трябвало да върви

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от nikolaaaay
                На мен моята досега ми излиза 600 лева на месец.
                Колега , би ли дал малко повече инфо . Примерно предния месец за какво похарчи 600 лв
                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
                Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
                Ex: BMW E61 530 Xi

                Comment


                • #9
                  Купувай смело. Да не ти дреме за робота. Тези твърдения за новите и старите роботи са мит. Моя робот като е от 99 година (штот колата е от началото на 00), да не би да се е счупил. Нищичко му няма. Единственото нещо което може да се иска е по - нов софт за робота (да сменя малко по - пъргаво).
                  П.П. Ако се качиш на Селеспийда, 100% после няма да ти се кара кола със съединител (можеш спокойно да си я ръчкаш от скоростния лост без да се притесняваш, че може да не уцелиш предавката).
                  П.П. 2 Моля те, не натискай първия път спирачката с левия крак (до сега само 1 човек на мойта кола не я е натискал с левия)
                  Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed '00
                  Alfa Romeo 155 1.7 T.S. '94
                  Alfa Romeo 90 2.0 '87
                  sigpic

                  Comment


                  • #10


                    Аз по принцип много много не слушам чужди мнения, просто ги прочитам за да имам едно на ум, иначе наумя ли си нещо никой неможе да ме обори да, правя го без да се съобразявам, сега вече имам много негативни мнения относно тази кола, но въобще не ми дреме чесно казано, а за левия крак, споко, от 94год. се качих сефте на автоматик, и до сега съм наброил 5-6 коли автоматици които са си били мои, за това и се хвърлям толкова на тази кола, пък и за нашия град, че дори и навсякаде, автомата си е нещо наистина нужно и доставящо удоволствие е да, този автомат е модернизиран но все пак си оставя тип автомат

                    Comment


                    • #11
                      абе тва за 600-те слева е моооого пресилено.за 600 кинта ще си направя основен ремонт най-много да иска от време на време смяна на дебитомер или някой друг носачи т.н.
                      Аlfa156 1.8TS 2000

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от RoMeO_156_GTA
                        Първоначално публикувано от nikolaaaay
                        На мен моята досега ми излиза 600 лева на месец.
                        Колега , би ли дал малко повече инфо . Примерно предния месец за какво похарчи 600 лв
                        Моя грешка. 504 лева на месец е сметката в момента. Миналия месец съм направил каско, ГО, смяна предни долни носачи, ремонт климатик със смяна на компресор и няколко по-дребни ремонта. Не съм правил скъпи ремонти на колата, защото не е имало нужда. Ще си постна всичките разходи, като видя как се копира от ексел. Имам колата от 1 година и я взех за 5500 евро. Досега съм дал към 18300 лева за нея общо. Абе излиза скъпичко да имаш тая кола. Само за каско мошениците искат по 1000 лева годишно, въпреки че е на 6 години вече
                        2014: Deutschland über alles

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от nikolaaaay
                          Първоначално публикувано от RoMeO_156_GTA
                          Първоначално публикувано от nikolaaaay
                          На мен моята досега ми излиза 600 лева на месец.
                          Колега , би ли дал малко повече инфо . Примерно предния месец за какво похарчи 600 лв
                          Моя грешка. 504 лева на месец е сметката в момента. Миналия месец съм направил каско, ГО, смяна предни долни носачи, ремонт климатик със смяна на компресор и няколко по-дребни ремонта. Не съм правил скъпи ремонти на колата, защото не е имало нужда. Ще си постна всичките разходи, като видя как се копира от ексел. Имам колата от 1 година и я взех за 5500 евро. Досега съм дал към 18300 лева за нея общо. Абе излиза скъпичко да имаш тая кола. Само за каско мошениците искат по 1000 лева годишно, въпреки че е на 6 години вече
                          Извинявай, ама ГО, Каско,регистраций примерно, те по никакъв начин не трябва да ги вписваш във разход и то месечен, все пак, ако ще жигули да вземеш, тези неща си вървят, говорим за разход от гледна точка подръжка на колата, обслужване и т.н., е това може да ми кажеш примено едно обслужване първоначално колко г/д излиза с хубави части става въпрос за ремъци,ролки,масла,филтри,етц.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от zimin
                            абе тва за 600-те слева е моооого пресилено.за 600 кинта ще си направя основен ремонт най-много да иска от време на време смяна на дебитомер или някой друг носачи т.н.
                            Чесно за 600 лв ще ти е труднод анаправиш ремонт само бутала и сегменти на АЕ са 600лв да не говорим за съпътстващите части.
                            Не подценявайте поддръжката на Алфата частите които слагате трябва да са качествени което в повечето случаи означава и скъпи. Няколко пъти вече съм си патил от евтини части оито в последствие съм сменял с нови скъпи. Мисълта ми е като се обслужва колата да не се пестят пари от евтини части.
                            156 1,8 ТS 99
                            Nissan Murano 2005

                            Comment


                            • #15
                              За цените на частите виж важната тема в този раздел. Иначе предните долни носачи са 363лв. Моог, 208лв. от Алекс Ауто, 397лв./бр. от Аутоиталия. За моя дебитомер ми казаха 620 кинта в ТиН Кар. Надявам се, че дакато се счупи ще има и от евтините. Термостат - 50-130 лв. (Аутоиталия). Джанти оргиналдъ секънд хенд вървят 500-600 лева за 16-ки и 300 за 15-ки. Смяна масла и филтри - около 100 лв. Смяна ангренажен комплект - около 300 лева (не съм го сменял, ама за 145-цата 1.8 беше толко). Филтър на климатика 15 кинта от една част, 30 лв. от 2 части. Диагностика Ванто - 36 (вече май не може без ДДС), Бобо - 30. Тва са нахвърляни горе-долу някои неща.
                              2014: Deutschland über alles

                              Comment

                              Working...
                              X